STOR SOMMERKONKURRANSE! Vinn en Kingston KC2000 NVMe PCIe SSD

Reklame | Kingston Technology

 

Nå er det ikke mange dagene før sommerferien melder sin ankomst for de fleste av oss om man går på skole, jobber eller har fri på heltid. Det viktigste, vi går mot en tid forhåpentligvis fylt med masse sol, bading, grillmat, god drikke, ferieturer og alt som hører med. Selv om man kanskje ikke tenker gaming og data like mye om sommeren som f.eks. om høsten og vinteren, så er det ikke å legge skjul på at jeg er veldig takknemlig for å kunne introdusere en skikkelig sommerkonkurranse fra selveste Kingston Technology.

 

 

Denne gangen er det ikke småtteri til premie og hva sier du til å kunne vinne en Kingston KC2000 NVMe PCIe SSD? Litt av en premie eller hva? For de av dere som er litt inne på PCutstyr så er det snakk om en superkjapp SSD som kobles til hovedkortet og minnestørrelsen er på hele 1TB. Det vil si du kan lagre mye på denne SSDen, eller du kan fokusere på å legge inn operativsystemet på den eller spill du spill er mye. Her er det nemlig opp til deg hva du vil bruke denne fete premier.

 

 

Den interne datahastigheter ligger på hele 3200 MBps (lesing) og 2200 MBps (skriving), det vil si for alle som skjønner data at dette er kjapt. For mitt sitt vedkommende tror jeg faktisk at jeg ville ha brukt denne SSDen til operativsystemet slik at jeg ikke har hatt problemer med lese og skrivehastigheten her. For er det noe jeg virkelig ønsker så er det er operativsystem som er kjapt. I tillegg ville jeg ha lagt inn de to eller tre spillene jeg spiller mest. Tenker det hadde blitt liv i leiren med et slikt produkt. 

 

 

For at du skal vinne denne godbiten av en premie så anbefaler jeg deg å klikke deg inn på facebooksiden til Spill er sunt og se hva som skal til for å delta. Her kan du altså vinne litt av en premie og som kan bli din. Konkurransen ligger ute til siste dagen i juli, men jo flere ganger du deltar jo større sjanse er det for å vinne. Så hiv deg i rundt og bli med på denne fete konkurransen. 

 

Vil du lese mer om Kingston KC2000 NVMe PCIe SSD 1TB så gå inn på nettsiden til produktet

 

Lykke til!

 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top