Competition time! Vinn premier!

Som aktiv gamer er jeg også nå omsider kommet meg til Youtube. Det har vært mange som har hintet på at jeg burde ta turen til dette enorme sosiale stedet hvor mange befinner seg. Jeg har hittil over 70 videoer liggende og det alt fra let’s play-klipp til å presentere gamle spill som jeg har et godt forhold til. I alle fall, for å takke alle de trofaste abonnentene mine så kaster jeg opp en konkurranse og hvor du kan vinne en liten eksklusiv lekkerbisken. 

Om du føler dette frister, så klikk deg inn på Youtube-kanalen min og delta da vel. Kanskje er det du som vinner. 

Lykke til!

#competition #konkurranse #premie #prizes #vinn #youtuber #lovegaming #gamer #pcgamer #consolegamer #konsollgamer #gammernsgamerkanal #oldgamer #sponsetav #intel #gigabyte #kingston #hyperx #benq #coolermaster #qpad 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

2 thoughts on “Competition time! Vinn premier!

  1. Digger deg Bernt! Du er en hverdagshelt for oss norske gamere. Digger kanalen din. Du virker som en utrolig hyggelig fyr med mye bra på hjertet. Herlig at du startet din egen kanal! Keep up the good work!

  2. Unge V: Tusen hjertelig takk Unge V 🙂 Dette varmer å høre og jeg er evig takknemlig for at du synes det 🙂 Jeg skal gjøre hva jeg kan for å underholde, engasjere og utfordre spill-Norge slik at det blir enda å bedre å være gamer her til lands 🙂

    Om det er noe du ønsker jeg skal ta opp i mine innslag, så gjerne kom med forslag, så får jeg se hva jeg kan få til 🙂

    En riktig god helg til deg 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top