Velkommen til mitt nye bloggdesign!

Først vil jeg rette en stor takk til Tor Andre Haugdal. Han har forandret bloggen min fra å være dønn kjedelig til å bli lekker som rakkern. Gjennom flere etapper har han sørget for at bloggen min ser mer profesjonell ut enn noen gang. For øyeblikket er Tor Andre i militæret og det gjør denne bragden enda mer imponerende. 

er dagen her og 90% av bloggen min er i nytt design. Det er kun arkivet som ikke er der ennå, men det blir. Med denne forvandlingen håper jeg du blir enda mer fornøyd og at du fortsatt vil følge bloggen min i tiden fremover. Her vil du kunne lese om spill og mine opplevelser som gamer. I tillegg vil jeg også skrive flere blogger i tråd med Spill er sunt, for gaming er jo noe som opptar alle og det er fullt mulig å gjøre gaming til en sunn hobby for alle og enhver. 

Hva synes du om mitt nye design? Håper du liker det. 

#bloggdesign #torandrehaugdal #blogg #design #spillersunt #gamer #pcgamer #consolegamer #konsollgamer #lovegaming #youtuber #sponsetav #intel #gigabyte #kingston #hyperx #benq #coolermaster #qpad 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

4 thoughts on “Velkommen til mitt nye bloggdesign!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top