YES! Nytt Battlefield-spill lanseres neste høst!

Så slår lynet ned og får meg til å kaste så smått etter pusten. For en av mine drømmespillserier er uten tvil Battlefield. En serie jeg har vært tro fan mot siden Battlefield 2 (som mitt første onlinespill). Dessverre ble jeg ikke noen god venn med Battlefield Hardline selv om et par spillmoduser i spillet var brukbare, så ble jeg ikke helt fanget av det spillet. Som gammel mann synes jeg spillet gikk litt for fort til at jeg klarte å henge med. 

I de siste måneder har jeg faktisk spilt mer Battlefield 3 enn 4 og synes at Battlefield 3 har sin sjarm og spesielt modusen Squad Rush som jeg synes er den beste. Lynet i dag (Gamereactor.no) kom med at Electronic Arts annonserer et nytt Battlefield-spill til neste høst. Selv om jeg hadde forventet det spesielt med at DICE blir ferdige med Star Wars Battlefront som lanseres i midten av november i år, så måtte de selvsagt fortsette med Battlefield-serien sin.

Men det store spørsmålet som alle Battlefield-fan stiller seg er hvilket spill i serien blir det. Jeg spekulerer godt selv og har ingen anelse i og med at det har gått rykter om både det ene og det andre. Det står i mellom Battlefield 5, Battlefield: Bad Company 3 eller Battlefield 2143. Hvis jeg skulle komme med ønske, så hadde jeg ønsket meg Battlefield: Bad Company 3 og på andreplass Battlefield 2143. Om du ikke visste det, så lå jeg blant de 50 beste snipere i verden i Battlefield 2142 og best i Norge. Men Battlefield: Bad Company 2 var også et kongespill som jeg hadde mye glede av og spesielt sammen med klanen min Trønderbataljonen. Så i grunnen så blir jeg kjempeglad om det enten blir Battlefield: Bad Company 3 eller Battlefield 2143.

Bildene ovenfor er mockups!

 Hva tror du? Hvilket spill blir det? Hva ønsker du selv?

Klippet fra Battlefield: Bad Company 2

#dice #battlefield #battlefieldbadcompany2 #battlefieldbadcompany3 #battlefield2142 #battlefield2143 #battlefield5 #battlefieldhardline #electronicarts #ea #pcgamer #pcgaming #pc #gamer 3gaming #lovegaming #fps #action #spill #game #videogame #sponsetav #intel #gigabyte #kingston #hyperx #benq #coolermaster #qpad 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

3 thoughts on “YES! Nytt Battlefield-spill lanseres neste høst!

  1. Battlefield bad company 3 er på en første plass her og på andre plass 2143 her også 🙂
    Badcompany 2 var jo bare genialt. Nesten som jeg får lyst og spille det igjen.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top