Ja, jeg har min egen Youtubekanal!


For noen år tilbake -> Amiga 500 <3

Om du ennå ikke har fått det med deg, så har jeg min egen Youtube-kanal som heter for Gammerns Gamekanal. I denne kanalen presenterer jeg spill jeg liker og som jeg spiller aktivt. For meg er gaming en viktig aktivitet som jeg liker å sysle med på lik linje for de som liker å sykle mil etter mil, fiske laks time etter time, lese bøker etter bøker. Så liker jeg å spille spill. 

Spilling er min mulighet til å flykte fra hverdagens gjøremål og som drar meg til et sted langt, langt borte fra virkeligheten. Inn i mine fantasiboble sitter jeg og spiller og koser meg om det er med bilspill, plattformspill, rollespill, actionspill eller fps-spill. Jeg blir underholdt og det takket være gode spillutviklere som vet å lage gode, innholdsrik og underholdende spill. 

Som firebarnsfar må jeg benytte meg når jeg har sjansen selv om det ikke blir like mye spilling som jeg hadde før jeg og dama fikk våre søte barn. Som en del av spillingen, har jeg også fått mange forespørsler på om at jeg burde lage min egen Youtube-kanal og det har jeg altså gjort. Jeg er også veldig godt fornøyd med hvordan den har vokst. Selv om jeg ikke kan sammenligne meg med de største, så vokser kanalen min jevnt og trutt og hvor jeg daglig legger opp nye spillvideoer fra spillingen min. 

Med det håper jeg at du finner Youtube-kanalen min interessant og en annen ting, jeg vil også kjøre diverse konkurranser der hvor man kan vinne fete premier. Håper vil friste deg i tiden fremover. 

Abonnerer du på meg så blir jeg glad.

Velkommen!

Klippet under presenterer en konkurranse jeg har gående på kanalen min. 

#youtuber #gammelgamer #youtube #gammernsgamerkanal #pcgamer #consolegamer #konsollgamer #gamer #lovegaming #sponsetav #intel #gigabyte #kingston #hyperx #benq #coolermaster #qpad #spillersunt #spilling #gaming #konkurranse #competition 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top