Ett av høstens store spill!

 

I høst kommer en rekke spill som jeg virkelig ser frem til. Høsten er jo som alle gamere vet, stortid for AAA-titler. Alle vil jo ha en bit av julesalget og pøser ut med store spilltitler. En av de store spillselskapene som satser på fete spill til julesalget er Ubisoft. Er det ett spill jeg virkelig, virkelig ser frem til så er det Far Cry 6. Har ikke ord for hvor mye jeg gleder meg. Det kommer til å bli så rått og brutalt. Sist men ikke minst, stemningen, omgivelsene og karakterene kommer til å drive spillet godt. 

 

 

Selvsagt håper jeg også på mange fete videoklipp i min TikTok-kanal som til tider har tatt litt av med flere hundre tusener med visninger. Når slikt skjer er det ekstra moro å være gamer. Med videoklipp fra nettopp Far Cry 6 har jeg tro på kommer til å slå an, spesielt med tanke på spillets innhold. Den 7. oktober kommer spillet til PC og konsoll. 

 

 

Jeg gleder meg, gjør du? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top