Nye veier å gå etter mange fine år i Gamereactor!

Så er en ny æra over. Tiden går utrolig fort og man kan knapt kalle ett år for ett år. Jeg har nå jobbet i Gamereactor siden sommeren 2001 og har vært med på og bygd opp mediet først som skribent, assisterende webredaktør, community manager og til slutt annonseselger. Det har vært en herlig tur med masse store og unike opplevelser jeg virkelig har satt stor pris på.

Jeg har fått flere utmerkelser fra leserne opp igjennom årene for min trofasthet og aktivitet i mediet. For meg har Gamereactor vært “mitt” barn som jeg har fostret opp. Jeg er utrolig takknemlig for de mange fine år jeg har fått i Gamereactor og ser tilbake på en tid med mange gode minner.

har altså tiden kommet for at jeg tar nye steg videre. Jeg er en spillentusiast og elsker alt som har med spill å gjøre. Jeg har jobbet som annonseselger i mange år og har fått en meget unik kontaktflate i tillegg til at jeg har vært aktiv i gaming-Norge på mange måter. Jeg elsker det jeg gjør, nemlig å være en del av det som skjer på de mange fronter her i Norge når det kommer til spill og spillutvikling. Her er det mye bra.

Som mentor for dyktige spillutviklere ved Høyskolen i Nord-Trøndelag (HiNT) har jeg fått oppleve hvordan det er å utvikle spill fra start og snart til slutt. Det er krevende, men det beste av alt. Veldig utfordrende. Mine “mentorutviklere” er utrolig flinke og står på og hvor jeg har fått lov til å komme med synspunkter basert på min årelange erfaring i spillverden og påvirket utviklingen. Spesielt moro er det å få til det man drømmer om og det å kunne fortelle folket om det gode, lærerike og underholdende som finnes i spill. 

Jeg har fått mange spørsmål med hva jeg skal gjøre i fremtiden og jeg har svart ærlig som bare det at “låvedøren” min er åpen. Jeg har mange følere ute og jeg vet at jeg i ett eller annet selskap er det bruk for meg og min kunnskaper. Jeg ønsker i alle fall å jobbe med spill og elsker å spille, så da sier det seg litt selv også. I tillegg til at jeg også er en selger og har vært det i mange herrens år. 

Spill er sunt har også fått en spesiell plass i mitt gamerhjerte hvor jeg drar rundt omkring i Norge på fritiden og holder foredrag for foreldre, barn, unge, lærere, helsevesen, politikere, politi med flere og hvor jeg snakker om gaming og hvor viktig det er å følge opp denne enorme hobbyen mange har tatt til seg som sitt hjertebarn. 

Jeg er en engasjert ideskaper, en mann med visjoner om hvordan ting kan være og hvordan ting kan fungere godt for så mange som mulig. Har mange kreative ideer på mangt og mye og som gjør at jeg kan bidra til mye før jeg finner veien i graven. 

I det siste har jeg startet opp min egen Youtube-kanal og som vokser dag for dag, noe jeg er utrolig takknemlig for. Så mens jeg funderer på hvor veien tar meg så kommer jeg til å lage mye underholdende på Gammerns Gamerkanal

Med det vil jeg takke for meg og det jeg har bidratt til i Gamereactor, mediet som gir oss gamere blod til et sultent spillhjerte. Takk for de mange gode minner jeg har fått. Nå gleder jeg meg til å ta fatt på nye veier og søke andre utfordringer som tar meg videre her i spill-Norge.

Om du har noe du ønsker du kan bruke denne poteten til, så er det bare å kontakte meg. Jeg er klar for nye utfordringer!

Det er ikke game over, men game on!

#gamereactor #spillutvikling #hint #høyskoleninordtrøndelag #gamer #mentor #annonseselger #lovegaming #gaming #gamer #pcgamer #konsollgamer #consolegamer #sponsetav #intel #gigabyte #hyperx #kingston #benq #coolermaster #qpad # gr #gamedeveloping #gamedevelopment 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

4 thoughts on “Nye veier å gå etter mange fine år i Gamereactor!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top