Jeg er en samler!


 

Okei, trodde jeg ikke skulle bli en samler av disse greiene, men må erkjenne at jeg har blitt bitt av basillen og dermed er det gjort. For er det noe som virkelig kan få mitt lille hjørne pyntet opp så har jeg funnet ut at det må være med noen stilige POP!-figurer. Det herlige med disse figurene er at det finnes mange å samle på og at det fra både film og spillverden. 
 

For like før jul kom jeg over noen stilige figurer som mer eller mindre bare ropte etter meg. Som dere alle vet så er jeg stor fan av Overwatch og har mange, mange timer med spillet. Selv om jeg lette på spreng etter Soldier, så fant jeg McCREE. I og med at figurene ropte etter meg så måtte jeg selvsagt slå kloa i den figuren. Deretter fant jeg en annen figur som virkelig ville bli med meg hjem og det var DEADPOOL. Gud så stilig den var og i den liggende stillingen som superhelten er kjent for. 
 


 

Etter å ha saumfart nettet så fant jeg nettsiden Funko, det vil si de som produserer disse lekre figurene og nå sikler jeg stort etter å slå kloa i flere slike figurer. Så nå er et nytt løp startet opp og skal fullføre det med å slå kloa i flere POP!-figurer fra Funko. 
 

Har du noen av disse POP!-figurer? Har du noe du samler på? 
 

ySEDZgumU30

#samling #funko #overwatch #deadpool #spill #gamer #film #figur #spillfigur #gaming #games #game #pop! #popfigur 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Jeg er en samler!

  1. MsHildur90: Har i alle fall søkt om å få den flyttet, men får se om den er verdt å flytte over. Litt usikker der dessverre. Prøver inn i mellom å oppdatere, men travle tider gjør at man får dårlig samvittighet for nettopp jobben med Spillmagasinet eller SPMG.no. Hadde vi bare vært flere så tror jeg dette hadde vært mye mer liv i siden 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top