Bonden i meg skriker og vil ut…


 

Ja, jeg vil dyrke, jeg vil ha buskap på gården min, jeg vil kjøre traktor, skurtreske, en skikkelig “pick up”. Jeg vil arbeide til langt på ettermiddagen og kvelden og vite at den jobben jeg gjør gir noe tilbake som igjen gjør at jeg kan bygge opp gården min. 
 

Okei, er kanskje ikke helt sånn, men den digitale bonden i meg gjør det og spesielt når jeg ser hvordan det kommende Farming Simulator 17 blir. Nå er det ikke så altfor mange dager til Gamescom åpner dørene og i denne forbindelse så har Giant Software og Focus Home Entertianment sluppet en ny trailer fra spillet som etter planen skal lanseres den 25. oktober til PS4, Xbox One og PC.
 

Etter å ha sett videoen så gleder jeg mer enn noen gang og ser frem til å ta fatt på det digitale livet som bonde…
 

Gleder du deg til Farming Simulator 17?
 

#farmingsimulator17 #focushomeentertainment #giantsoftware #gamescom #spill #gamer #gaming #games #game

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top