OMG! 25 millioner!

Det er kun to dager igjen til et av høstens store spill (i mine øyne) lanseres og da tenker jeg selvsagt på bilspillet Need for Speed The Run. For 18. november er det klart for et av høsten aller største bilspill og jeg er klar som et egg. Å kunne kjøre fra San Francisco til New York har alltid vært en drøm og om kun kort tid får jeg oppleve det. Grafikkmotoren som ligger til grunn i spillet er DICE’s Frostbite 2.0 som også er brukt i det populære krigsspillet Battlefield 3.

venter jeg med stor spenning på hvordan dette bilspillet er og ser frem til mange timer på de amerkanske veiene, gjennom store byer, dødshete ørkener, skumle laviner og fjellpartier, eksotiske skoger og alt hva USA har å by på av kjente landermerker på turen. Vinneren av THE RUN kan innkassere hele 25 millioner Dollar og det skal bli meg når den tid kommer. Skal i alle fall bli rått og jeg gleder meg som et lite barn som venter på julenissen skal dukke opp med masse gaver…



Liker du bilspill og hvilke bilspill liker du best. Arcade eller simulator?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “OMG! 25 millioner!

  1. Fan av både arcade og sim. Ble derimot skuffet av Run demoen, og likte da ikke spesielt måten styringen føltes og kameravinkelen du har til bilen. Snøskred og slikt virker unødvendig og føles som en gimmick. De Actionsekvensene hvor du ikke kjører bil og skal trykke på en bestemt knapp hører strengt tatt ikke til her heller. Merkelig… Synes ikke spillet engasjerer meg like mye som det fabelaktige Hot Pursuit. Tror jeg heller investerer i Forza 4 som imponerte meg med sin demo, og venter på et nytt bilspill fra Criterion om det skulle være NFS eller Burnout. 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top