When we stand together…

En låt som har blitt spilt en god del her på kontoret er When we stand together med Nickelback som er en av mine favoritt band. Nickelback har utrolig mye bra musikk som både fenger og som passer inn til forskjellige sinnsstemninger. Denne låten ligger på den nedelandske hitlisten og er på tur oppover. Låten blir flittig spilt på nedelandske radiokanaler og som igjen sørger for at flere og flere blir hekta. Tror også muligens at denne låten kanskje blir å finne på norske hitlister etter hvert noe jeg også sa om Sean Paul feat. Alexis Jordan med Got 2 Luv U som ligger på en 14. plass på VG Lista for en tre ukers tid siden. 

Hva synes du om When we stand together med Nickelback? Liker du Nickelback?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “When we stand together…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top