Du kan lese alt om det!

Det er ikke en ting i dagens verden man ikke kan lese om, eller som popper opp rundt omkring i diverse medier. Om det er sladder, gode eller dårlige nyheter, personlig, så kan man lese om det. På godt og vondt må man bare innse at man ikke klarer å være usynlig om man ønsker det. Alle vil ha en bit av deg som person, men trøsten er at man vet hvordan man selv er og at mange liker deg for den du er.

Selv får jeg mailer og privatmeldinger fra personer som sliter og da prøver jeg med beste evne å hjelpe med mine erfaringer. For selv om en føler seg langt nede, så finnes det ALLTID lys i tunnellen og at man før eller siden kommer seg opp med hodet over vannet. Det viktigste er å tenke at ting kan ikke gå verre enn det de er og da det bare gå en vei og det til det bedre.

En låt som jeg synes kanskje kan passe til denne teksten er låten til Professor Green ft. Emeli Sande med “READ ALL ABOUT IT”! Kanskje passer den for deg også og hvor du kan finne litt trøst i teksten! Musikkvideoen er bra og tror nok dessverre det er noen som har det slik gutten i videoen har det.

Låta ligger forøvrig på førsteplass på den engelske hitlisten! 

Hva synes du om låta?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Du kan lese alt om det!

  1. Professor Green er dritbra! digger han! 🙂
    Hjelper meg og lese dette, og det får meg i litt bedre tanker.. Takk for at du er den du er, og er så snill mot meg Bernt Erik. Setter virkelig stor pris på det.
    Håper du har det bra, og har en fin kveld videre! :))
    Klem

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top