Puppetoppen!

Hvem tror du ligger på puppetoppen? Jo, det er faktisk danskene. Det har blitt kjørt en undersøkelse på dette og de som glaner mest på puppene her i Norden ble faktisk danskene. Undersøkelsen ble kjørt i syv forskjellige land og hvor menn skulle se på bilder av en dame og hvor blikket fort flakket på puppene. Jeg tror nok at dette kanskje ikke er så ulikt oss nordmenn heller og at det er fort å se på disse atributtene før man gransker noe annet. Dette er det blitt kjørt undersøkelser på her til lands også og de fleste mannfolkene så først på puppa, så rumpa og deretter videre på kroppen.

I mine øyne er nå ansiktet en meget viktig del og da øynene. For søte øyne betyr utrolig mye (i alle fall for meg). Selvsagt har jo også ellers av utseende mye å si og sist men ikke minst personligheten. Om man blir sammen med noen, så er nå personligheten den aller viktigste.

Under samme undersøkelse ble også damer testet ut og der kom det frem at damene faktisk brukte 2.1 sekunder å se på kløften på bildet til kvinnen, mens mennene bruke hele 4.2 sekunder med å glane på kløften. Det andre som var litt oppsiktsvekkende med undersøkelsen var at damene synes kvinnen de så bildet var tarvelig og vulgær, mens mennene syntes samme bilde at kvinnen var tiltrekkende og sexy – go figure…!

Hva er det du ser etter hos en kvinne/mann først? Er det fremparten, rumpa eller er det andre kroppsdeler som frister mer?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Puppetoppen!

  1. Kom ikke som en bombe. Har opplevd det og blitt stirret på av dansker..
    Jeg er mest nøyen på personlighet, han skal være rar,, som meg. “filosof aktig”. Men er jo også kjekt med fin kropp, hehe.
    Ha en strålende dag Bernt Erik :))

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top