La hodene rulle…



Faktisk
så gjør jeg det. Det er ikke enkelt og det krever at jeg glir inn i omgivelsene og blir så dødelig som det går an. Spesielt vanskelig er dette når jeg er omgitt av blodtørstige fiender. Da må jeg virkelig være forsiktig og ikke å avsløre meg. Gli med mengden mennesker for så å slå til som lyn i fra klar himmel mens fienden ikke aner hva som traff dem. Det er oppskriften det. 

En spillserie du får mulighet til dette er i Assassin’s Creed og nå er det ikke lenge igjen til man på nytt kan tre i rollen som leiemorder. Spillet har fått navnet Unity og her kan du sammen med andre leiemordere oppleve grusomhetene i den franske revolusjonen. Hodene ruller i alle retninger mens du må holdet hodet kaldt for ikke selv å ende opp i giljotinen. 



Jeg
skal ærlig innrømme at jeg gleder meg til Assassin’s Creed Unity og ser frem til å oppleve den franske revolusjonen på godt og vondt. Spille leiemorder og gjøre hva som står i min makt for å unngå at mitt hode ruller. I spillet vil det være viktig å samarbeide og denne gangen vil man kunne spille co-op med sine venner. Det gleder jeg meg stort til.

Andre ting som ser bra ut er de grafiske detaljene og hvordan stemningen er lagt i spillet. Ubisoft er utrolig flinke til å skildre forskjellige tidsepoker i verdenshistorien, noe de har bevist gang på gang hvor serien har blant annet har tatt oss med til den amerikanske revolusjonen, pirattiden og flere ganger til italienske omgivelser og byer. Skjønner godt at flere skoler har brukt spillserien i undervisningen med tanke på hvor godt skildret historien og omgivelsene i Assassin’s Creed-serien er. 

Et spill jeg med andre ord ser frem til er altså Assassin’s Creed: Unity som slippes til PC, Playstation 4 og Xbox One den 28. oktober. 

Gleder du deg til spillet og hva gleder du deg mest til med Assassin’s Creed: Unity?

#assassinscreed #ubisoft #assassinscreedunity #spill #gamer #videogame #gaming #pcgamer #gamingpc #gamerpc #intel #kingston #benq #creative #coolermaster #gigabyte #lovegaming #ilovegaming #gamerdude #fun 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “La hodene rulle…

  1. Er en stund siden jeg har spilt Assasins Creed.. I Roma kom jeg aldri videre, jeg ble alltid dratt inn i en sidegate 🙂
    Får se om jeg får meg dette, og at jeg kanskje ikke roter meg bort hele tiden! 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top