Den heldige vinneren av Koss headset GMR 545 AIR USB er?

Reklame | Koss

 

Da er det bare å sette i gang fanfaren for i dag har vi fått trukket den heldige vinnere av den store konkurransen jeg har kjørt en stund nå. Premien var et Koss headset GMR 545 AIR USB Over-Ear Mic Remote svart. Det ble en meget populær konkurranse og hvor det var mange deltakere. 

 

For å trekke vinneren fant jeg en side som trakk ut den heldige og som da etter hvert kan forvente seg dette meget herlige headsetet som kan brukes til litt forskjellig om man skal spille spill, høre musikk, se film eller snakke i mobilen. Headsetet er rett og slett genialt. 

 

 

Den heldige vinneren er… … … … … Jørn Henriksen … … … … …! 

 

Vi gratulerer så utrolig mye!

 

Om du ikke vant så fortvil ikke. Det kommer flere konkurranser her på bloggen min og hvor man kan vinne meget fete premier. Så følg med og plutselig kan det være deg som blir trukket ut som vinner. 

 

Stay tuned…!

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Den heldige vinneren av Koss headset GMR 545 AIR USB er?

  1. Fantastisk gøy! Den vil min sønn Sander på 15 bli veldig fornøyd med – spesielt etter at han knakk bøyla på headsettet sitt for noen måneder siden – jepp, en veldig fornøyd gamer her.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top