FET KONKURRANSE! Vinn Blue Yeti Nano – Perfekt for Streaming!

Reklame | Blue

 

Er det noe jeg liker utrolig mye så er det å kjøre konkurranser og nå er det ikke lenge siden jeg kåret vinneren av Koss GMR-545 gaming headset. Med det i mente kan jeg selvsagt ikke hvile på laurbærene og kjører i gang en helt ny konkurranse. Denne konkurransen blir liggende en god stund og det vil være den store sommerkonkurransen her på bloggen min.

 

 

I denne fete konkurransen kan du vinne et produkt som du kanskje har lest produktomtalen av for ikke så altfor lenge siden. Det vil si at du her nå blant annet kan vinne Blue sin nye “lille” Yeti Nano som er like stor som sine brødre selv om størrelsen er noe mindre. Som man sier, “man skal ikke la seg bedra av størrelsen”, for Nano er et produkt med et meget høyt brukergrensesnitt og fungerer helt perfekt om du skal streame eller ta opp til bruk i videoer.

 

 

Designet til Nano altså adskillig mindre enn det vi er vant med fra denne produsenten. De andre mikrofonene i Yeti-serien er en god del større og tyngre. Størrelsen på Nano er L: 10.9cm, B: 9.6cm, H: 21.1cm, mens f.eks. Yeti har størrelsen L: 12cm, B: 12.5cm, H: 29.5cm, noe som tilsvarer at Nano er en god del mindre enn sine søsken.

 

 

Produsenten Blue har nok en gang bevist at de virkelig sørger for gode produkter for både gamer og selskaper store som små. Brukerfunksjonaliteten er stor på Nano og om du er streamer, daglig leder eller rett og slett en som vil lage spennende innhold til din kanal, så passer Nano perfekt. Om du også er en del på farten så sørger størrelsen for at det ikke er noe som helst problem å ta den med deg, for den tar mye mindre plass enn sine søsken av samme sort.

 

 

Hva skal du så gjøre for å være med i trekningen av denne lekkerbisken? Jo da, det er ikke mye, men det du skal skrive (en gang) i kommentarfeltet er som følger: “Jeg vil vinne Blue Yeti Nano”. Om du ikke ser kommentaren din komme opp med det samme, så fortvil ikke, den må bare godkjennes.

 

*Konkurransen kan kommenteres til og med 31. juli* 

 

Vil du lese mer om Blue Yeti Nano så gå inn på nettsiden til produsenten.

 

 

Nå er det altså ikke lenge igjen til sommeren starter for alle og enhver. Mange gleder seg stort til denne tiden av året hvor man får litt mer fri og hvor man gjøre litt som man ønsker. Flere benytter seg av å spille mer, andre ut i naturen, mens andre drar land og strand på ferie. 

 

Deltar du i konkurranser og har du noen gang vunnet i slike nettkonkurranser?

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

90 thoughts on “FET KONKURRANSE! Vinn Blue Yeti Nano – Perfekt for Streaming!

  1. Jeg vil vinne Blue Yeti Nano! 😍

    Deltar alt for ofte i konkurranser, spammer ned Facebook og insta men er visst ikke så lett å vinne som det er å melde seg på gitt 😂

    God sommer!:)

  2. Jeg vil vinne Blue Yeti Nano

    har en yeti fra før, og er veldig fornøyd med den. dette ville blitt en perfekt gave til mine brødre som akkurat har skaffet seg en gaming pc (med min hjelp)
    slik at vi kan spille og bruke ts sammen:)

  3. Jeg vil vinne Blue Yeti Nano

    Ønsker deg en riktig God Sommer,
    Håper du har mer sol en det vi har på Vestlandet 😉
    Krysser fingrene

    1. Hei Alfred! Jeg vil gjerne gratulere deg som vinner av en Blue Nano mikrofon. Det du skal gjøre er å sende meg en mail med ditt fulle navn, adresse, telefonnummer til [email protected].

      Hva synes du forresten om bloggen min?

      Gratulerer så mye igjen Alfred!

      Fortsatt en riktig god dag til deg 🙂

  4. Jeg vil ha blue yeti nano😋 har ikke noe ornkelig mic til streaming og sånt, hadde vert fett med en sånn en ja 😉

  5. Jeg vil vinne Blue Yeti Nano

    Jeg deltok oftere i konkurranser før. Sjansen for å vinne er liten, men deltar man ikke er det i hvert fall ikke mulig.
    God sommer!

  6. fruen har instruert meg til å delta her.
    så Jeg vil vinne Blue Yeti Nano
    slik at hun kan få spilt og snakket med brødrene sine samtidig.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top