Gratis kino på Orkangerdagene hos Studio Ottod!

 

I den kommende uken skjer det mye spennende og underholdende her på Orkanger. Fra i dag og frem til søndag neste helg kan man oppleve alt fra konserter, utstillinger, omvisninger, kåserier, mange forskjellige kulturelle innslag, kunstutstillinger, Orklandsmesterskap i straffespark i idrettsparken, familiedager, barneaktiviteter, turmasjer og sist men ikke minst gratis kinoer. Sistnevnte er det Studio Ottod står bak og her kan man få se kjente kjære klassiske filmer og animasjonsfilmer. Otto har også lagd en historisk dokumentarfilm fra her på Neræra i Orkanger.

 

Om du ønsker å kjøpe deg noe godt å drikke eller tygge på så er prisene faktisk rimeligere enn de du finner i butikk. Her er alt til enhver smak og hvor barna heller kjøper godt der enn i butikken. Vi er heldig som bor kun et lite steinkast unna så for oss blir det ikke langt å dra. Den siste tiden har det faktisk vært en del barn, unge, voksne og foreldre som har tatt turen innom. Jeg synes dette er et fantastisk tilbud og vil i tiden fremover prøve å hjelpe så godt jeg kan for å opprettholde tilbudet til Studio Ottod. 

 

 

Btw, foreløpig er det ingen som har klart å slå min rekord på Ghostbuster filpperspillet der og ligger på en god andreplass av oss vanlig dødelige. Så her har du nå muligheten til virkelig å slå deg løs. Flipperspill er en av mine store favoritter av spill og har brukt en del penger på de. 

 

Mer info om Studio Ottod finner du blant annet på facebooksiden

 

Ta turen til Studio Ottod om det er for å se en film, nyte en kopp kaffe og en kanelsnurr eller kjøpe deg litt snop. Det anbefales.

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top