Trives på jobb betyr sykt mye…

 

Gjennom mange, mange år med jobb har jeg opplevd mye. Er det noe jeg har så er det jobberfaring med stor variasjon. Har vært alt fra leder, vikar i skolen og barnehage til butikkmedarbeider i fotobutikk, rørleggerbutikk til Tybring-Gjedde. De siste tre år har jeg vært borti tre forskjellige jobber. Dette har styrket meg med å finne ut hva jeg egentlig ønsker å gjøre. Er det noe som betyr sykt mye for meg så er det å kunne yte ekstra kundeservice slik at kunden føler seg verdsatt. Å møte kunden med et smil og en hilsen er meget viktig for meg.

 

Nå har jeg jobbet på Rusta i over ett halvt år og stortrives tilgangs. Akkurat det er det mange årsaker til. Jobben befinner seg kun 5 minutters gange fra der jeg bor. Det er godt og man slipper å måtte dra milevis for å komme seg på jobb. Bare å ta bena fatt og gå en liten tur. En annen ting som er meget viktig for om man skal trives på jobb er uten tvil arbeidsmiljøet. Samholdet med de man jobber med betyr ufattelig mye om man skal trives eller ikke. Hittil i mitt “lange” arbeidsliv har jeg aldri opplevd et så godt arbeidsmiljø som det er på Rusta Orkanger. Ledere som sørger for en supertrivelig sted å jobbe på er noe som for meg er alfa omega. Her må jeg ærlig si at de på Rusta Orkanger er unike på mange måter.

 

Det halve året jeg har jobbet på Rusta Orkanger har jeg lært ufattelig mye. Kollegaene er fantastiske. Det er nesten ikke til å tro at det er mulig å få samlet en så herlig gjeng på en plass. Hver og en av de som jobber på Rusta Orkanger er unike på sitt vis. De skaper en arbeidshverdag som mange ville ha misunnet. Dette gjør at man også blomstrer som igjen sørger for at man også yter enda mer. For en gammel gubbe som meg som har jobbet med så mye forskjellig, skulle man tro at det tar litt tid å komme seg inn, men den gang ei. Med de fantastiske kollegaene og lederne så får man den rette inputen til enhver tid.

 

Helt siden jeg startet opp i midten av mai og frem til i dag har arbeidsdagene vært meget meningsfylte. Å hjelpe andre er alltid noe jeg har likt godt uansett hva. Det er nettopp den biten som også er mitt hovedmål med det jeg jobber med. Å hjelpe, få kunden til å føle seg verdsatt som til slutt gjør at kunden blir fornøyd. Dette har alltid vært mitt motto med det jeg har jobbet med og frem til i dag. 

 

Nå er julen straks her. Butikken bugner med gode varer og masse kunder. Vi som jobber i Rusta skal sørge for at julehandelen blir til en god opplevelse slik at vi alle kan være fornøyde. Velkommen til Rusta Orkanger hvor smilet sitter løst og hjelpen ikke er langt unna. Vi er her for deg. 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top