Kom og møt oss på Insomnia Gaming Festival!

 

Nå er det ikke mange timene til undertegnede reiser fra Orkanger og til Birmingham for å tilbringe påsken på Insomnia Gaming Festival. Denne festivalen går av stabelen fra 7. til 10. april. Her vil titusener med gamere, besøkende og gaminginteresserte samles disse dager. Insomnia Gaming Festival kan nok fort sammenlignes med svenskenes DreamHack, danskenes Gambox Festival og det norske SpillExpo

 

 

Å si at jeg ikke gleder eller er spent er vel å lyge stort. For ikke nok med at det ventes titusener med besøkende, så er vi kun to som blir stående på standen vår for SureFire (stand 27) og der skal vi forskøke å lage liv med giveaways, la alle som kommer innom vår stand teste ut gaming produkter fra SureFire. Kanskje kjører vi en konkurranse eller to i flipperspill. Hvem vet? Uansett, jeg og Oladele som er min kollega og venn skal gjøre så godt vi kan for å lage bra med liv på vår stand. 

 

 

På Insomnina Gaming Festival kan man spille spill som Fall Guys, Rocket Legaue, Minecraft, Valorant, Fornite, Sea of Thieves, Overwatch 2, Fifa 23 i tillegg til andre spill også. Som om ikke det er nok, det er lagt opp til et giga LAN party, her vil man kunne oppleve e-sport på sitt beste, cosplay pluss masse annet spennende. 

 

 

Som vanlig på en slik festival, kommer det også en del kjendiser fra spillverden. For å nevne noen så kan du møte følgende: 

Stephanie Panisello – Stemmen til Claire Redfield i Resident Evil serien.
Doug Cockle – Stemmen til Geralt of Rivia i The Witcher-serien.
Nicole Tompkins – Stemmen til Jill Valentine i Resident Evil serien.
Maggie Robertson – Stemmen til Lady Dimitrescu i Resident Evil Village.
Nicholas Apostolides – Stemmen til Leon S Kennedy i Resident Evil serien

 

Det er ikke bare disse kjendisene i gamingverden som kommer, men mange flere. Som vanlig får du også sjansen til å møte en rekke kjente streamere på Insomnia Gaming Festival.

 

 

Jeg er klar til å innta Birmingham og Insomnia Gaming Festival med mine aktiviteter og gleder meg stort til det. Selv om det er påske og hvor man egenstlig skulle ha vært høyt til fjells på ski og nyte det påsken har å by på, så må jeg innrømme at det også skal bli spennende å se hva denne gaming festivalen har å by på i Birmingham. 

 

 

Med det vil jeg ønske alle sammen en riktig god påske og nyt den på best mulig måte om du er på fjellet på ski, på hytta sammen med famile eller venner, hjemme og gamer som rakkern eller rett og slett bruker påsken på å chille.

 

Take care you all med hilsen fra SureFire-Bernt! 

 

GOD PÅSKE! 

 

 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top