Velkommen til Røra Dagen!

 

Nå er det ikke lenge til undertegnede tar turen til Røra. For på lørsdag 22. april går Røra Dagen av stabelen. Der har jeg fått spørsmål om å kjøre i gang en FIFA 23-turnering samt holde foredraget Spill er sunt. Selvsagt var jeg ikke vanskelig å be om her. Er det noe jeg liker svært godt, så er det å arrangere gaming events og sist men ikke minst holde foredrag.

 

FIFA 23 turneringen vil starte kl. 12 i Rørahallene og hvor vi forhåpentligvis før kl. 15 har kåret en vinner. Vinneren får et Harrier 360 gamingheadset fra SureFire. Ikke umulig man har et par trøstepremier på lur.

 

 

Kl. 15:00 er det klart for foredraget Spill er sunt i biblioteket på Røra Skole. Her er det satt av ca. en time til foredraget. I dette foredraget vil jeg snakke generelt om gaming, litt om nettvett i gamingsammenheng, spillutdanning og sist men ikke minst e-sportutdanning. Alt dette for å sørge for at foreldre med flere får vite litt om mulighetene som ligger til rette her. Erfaringen gjennom mine foredrag er at fortsatt er det en del foreldre som vet minimalt om gamingen og flere er sågar negative til at sine barn gamer. Dette er noe jeg vil forandre på slik at foreldre blir mer åpne til gamingen.

 

 

 

Med meg på laget har jeg selvsagt SureFire og som selvsagt blir en del av Røra Dagen hvor jeg selv kommer til å kaste glans over arrangementet. SureFire skal være der det skjer! 

 

 

Så da er det ikke annet enn å ønske velkommen til en innholdsrik lørdag hvor du kan få med deg masse underholdning, gode tilbud samt mye interessant informasjon om det som skjer i regionen og på Innherred. 

 

Velkommen til Røra Dagen!

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top