Park Beyond ser fantastisk ut! Lanseres 16. juni!

 

Et av de spillene jeg gleder meg mest til i år er uten tvil Park Beyond. Spillet blir utviklet av Limbic Entertainment og har en lanseringdag som sier 16. juni. Da vil spillet dukket opp til PlayStation 5, Microsoft Windows, Xbox Series X og Series S. 

 

 

Helt siden jeg så den første traileren og de første bildene ble jeg hekta. Tankene gikk fort til det klassiske spillet Theme Park. Nå er altså Park Beyond på tur og nylig ble en helt ny video sluppet fra spillet. Her får vi en del gameplay. Hvordan bygge sin drømme fornøyelsespark? Nettopp dette får du se litt i den nye videoen. 

 

 

Her er litt hva du får i spillet:
🎢Build unique Coasters, Rides & Shops

🧮Manage Prices, Visitors, Staff & more

🗺A 30H Campaign with Great Story & Cast

🌈Endless Customization

🎪Relax & Get Creative in Sandbox Mode

 

 

Mulighetene er enorme i spillet. Her er det kun opp til din fantasi hvordan parken skal bli seende ut med alt du måtte ønske av innhold. Etter å ha sett denne siste videoen må jeg bare si at forventningene har gått rett i taket. Nå gleder jeg meg bare mer og mer til 16. juni og til spillet lanseres. 

 

 

Da jeg var på Insomnia Gaming Festival i Birmingham fikk jeg sett bitte litt på spillet. Dette kommer til å bli magisk rett og slett. Gleder du deg til spillet og hva gleder du deg mest til med det? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top