Førjulsgaming med SureFire og Elkjøp ble en suksess!

 

Nå er det snart 14 dager siden jeg med Spill er sunt, SureFire og Elkjøp arrangerte den tradisjonsrike førjulsgamingen. Den 9. desember troppet vi mannsterke opp og kjørte i gang med gaming, quiz og sist men ikke minst giveaways. Arrangementet var reklamert godt for både hos Amfi Steinkjer, Elkjøp samt i Trønder-Avisa samt her hos meg gjennom flere artikler. Ikke nok med at man kunne være med i spillkonkurranser, men jeg, sammen med Trude og Haakon fra Huze Ungdomssenter var behjelpelige med å svare på gamingspørsmål. I tillegg hadde jeg tenkte å kjøre i gang foredraget Spill er sunt, men dette ble det ikke noe av. Fant fort ut at det var gjort litt slett arbeid med markedsføringen av foredraget noe vi må gjøre bedre til neste gang det evt. kommer en ny anledning til foredrag på Amfi Steinkjer. 

 

Av konkurranser kunne man delta i spill som FC 24 samt Mario Kart 8 Deluxe på Nintendo Switch. Disse konkurransene ble veldig populære og trakk til seg mange. Som om ikke det var nok, vi kjørte også i gang noen giveaways hvor blant annet Elkjøp hadde sponset masse flotte premier som vi igjen delte ut. Fra vi åpnet førjulsgamingen kl. 10 til vi avsluttet rundt kl. 17:30, var det svært mange innom og deltok på de aktivitetene vi hadde. Vi fikk veldig gode tilbakemeldinger på arrangementet i tillegg til at vi stilte vår ekspertise til rådighet til de som hadde spørsmål rundt gamingen, ungdomsstilbudet på Steinkjer med Huze Ungdomssenter pluss gode tilbud på Elkjøp. 

 

 

Alt i alt, Førjulsgaming med SureFire og Elkjøp var en stor suksess. Mange fremmøtte fikk med seg en gjeng entusiastiske gamere som gjerne delte sine erfaringer samt hvor de også kunne vinne flotte premier fra Elkjøp og SureFire. Flere synes at dette var stas og som håper på at det skjer flere ganger. Jeg er fornøyd med arrangementet og er veldig takknemlig for støtten til Trønder-Avisa, Elkjøp, Huze Ungdomssenter samt mine gode hjelpere som var med på gjøre dette til en suksess.

 

Nå er det ikke lenge til julen ringes inn og ikke annet enn å se fremover mot neste år og muligheter for å arrangere gamingevents. At det kommer til å bli noen er jeg bra sikker på i tillegg til at jeg også har fått flere spørsmål om å kjøre foredraget Spill er sunt for både skoler og kommuner. Kan ikke bli bedre enn dette! 

 

En stor takk til:
* Elkjøp
* Trønder-Avisa
* Huze Ungdomssenter
* Amfi Steinkjer 

 

 

Vi gleder oss til neste arrangement! Når det skjer er ikke helt spikret ennå. Vil anbefale deg å sjekke ut mine kanaler, om det er Facebook, Instagram, Snapchat eller TikTok for mer info om dette.

 

Stay tuned for more!

 

 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top