Tusen hjertelig takk for et innholdsrikt år med SureFire!

 

Nå er det ikke mange timene til vi snur oss mot et helt nytt år og hvor 2024 vises i kalenderen. Et helt nytt år med nye spennene muligheter og planer. Et år hvor vi virkelig kan slå igjennom og guide oss mot et år hvor SureFire virkelig kan gnistre til som en stjerne på gaminghimmelen. Det er så mye jeg gleder meg til å dele med dere og som en trofast gamer gjennom mange, mange år så kommer 2024 til å bli et magisk år. Akkurat det har jeg stor tro på.

 

 

Om man ser tilbake på året som har gått, så har jeg gjennom SureFire opplevd sykt mye. Titalls gaming events, både store og små har blitt arrangert til stor glede for gamere, foreldre sågar beste foreldre har fått oppleve meg, mine trofaste og gode venner i Team ProPain samt gjengen fra Verbatim og SureFire. Vi har stått sammen og underholdt en Norden med våre mange gaming events. Undertegnede har gjennom mitt eget spillforedrag Spill er sunt fått med SureFire i fokus noe mange har satt stor pris på. Det å kunne være med å bygge opp et varemerke er genuint stort. Du føler deg som en far til et barn og som du ønsker skal vokse og bli noe stort. Da skjønner du godt min store entusiasme for å bidra til merkevarebygging. Gjennom mine mange år som gamer har jeg bygd opp til flere varemerker innenfor gaming noe jeg er stolt over.

 

 

I året som har gått har vi arrangert mange gaming events i Norge og Sverige. Her er en liten liste av det vi har bidratt med bare for å nevne noe;
Februar/Mars: Teknikmagasinets butikker i Sverige og Norge, Innherred Showdown SSA
April: Røra-dag med spillkonkurranser/foredraget Spill er sunt
Juli: Nestorfest, Närcon
August: Steinkjermartnan, Kampen mot Kreft
November: Comic Con Stockholm
Desember: Førjulsgaming med SureFire og Elkjøp, Julekalender for Gamer.no

 

 

I tillegg til dette har mine venner hos Team ProPain arrangert flere store og små gaming events i Sverige hvor de blant annet har vært i både aviser, lokal TV og RiksTV. SureFire har også sponset Gymnasieligaen noe som også har blitt veldig populært. Vi med SureFire har med andre ord vært aktive i 2023. Nå er det altså å se fremover mot et nytt kommende og meget spennende år hvor jeg om ikke så altfor lenge kommer med noen meget gode nyheter, men hva dette er vil dere etter hvert få lese om. Stay tuned for more SureFire news! 

 

 

Da er det bare for meg å ønske dere alle et riktig godt nytt år! Kanskje krysses våre veier og sammen finner vi på spennende ting. Hvem vet med fremtiden? Jeg er i alle fall her for å skape mer glede til gamer, fortsette med varemerkebygging samt hjelpe der hvor det trengs med min lange gamingerfaring. Selv om jeg er godt oppe i årene, så er gaminghjertet mitt ungt til sinns. Sammen skal vi ikke bare flytte fjell, men fjellkjeder. Vær med å før gamingverden videre til noe enda bedre. Skap gamerglede sammen med oss og våre gaming events. Vi er her for deg og vi skal sammen bygge videre bånd med gaming i fokus! 

 

 

NÅ HÅPER JEG AT VI I DET KOMMENDE ÅRET MØTES MED GAMING I FOKUS!

WE <3 GAMING

GODT NYTT ÅR TIL DERE ALLE! 

 

Nedenfor ser du en aftermovie for vår støtte til Gymnasieligaen i Sverige: 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top