Battlefield 4 – kommer til høsten?



O
du er en trofast leser av Gamereactor og er inne på nettsiden og sjekker daglig, så vil du i dag kunne lese at det er faktisk mulig at Battlefield 4 slippes til konsoll og PC allerede i høst. vi vet fra før av at betatesten vil foregå i løpet av høstmånedene. Om jeg skal få tippe, vil mulig Battlefield 4 komme for salg rundt midten av november. Det hadde i alle vært ufattelig bra. En annen ting som det nå går rykter om er at Battlefield 4 vil bli kjørt med DICE sin flunkende nye grafikkmotor Frostbite 3. Om dette er tilfelle, kan vi forvente enda bedre grafikk enn det vi opplevde i Battlefield 3. Om det er mulig, er jeg søren meg ikke sikker på, for grafikken i Battlefield 3 var sinnsyk bra om man sammenligner med andre spill i samme sjanger. Da tenker jeg spesielt på Call of Duty: Black Ops II og Call of Duty-serien som ikke har forandret seg så mye grafikkmessig de siste årene. 

nå retts blikket mot Stockholm og eventet som finner sted der i morgen med DICE og Electronic Arts. Jeg er veldig spent både på å se en skikkelig gameplayklipp samt vite mer om når Battlefield 4 lanseres og sist men ikke minst hva spillet vil inneholde av godbiter. For jeg kan ærlig innrømme at jeg er bortskjemt med Battlefield 3 og hvordan det spillet ble med både grafikk, gameplay og muligheter. Kun en ting som til tider overskygger det positive med spillet og det er alle de som jukser. Her føler jeg at både DICE og Electronic Arts kan gjøre enda litt mer for å stoppe de såkalte “cheaterne”. Disse ødelegger oppelvelsen vår med blant annet å spille Battlefield 3. 

Det er ikke lenge til vi får høre mer om Battlefield 4 og jeg gleder meg bare mer og mer nå. 

Les mer om spillet på Gamereactor.no

Gleder du deg til å høre mer om Battlefield 4 eller er det andre krigsspill som heller frister deg? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top