Himmelsk konfirmasjonskake!

Nå er datteren min konfirmert. Ikke til å tro. Tiden flyr utrolig fort av gårde og man får knapt snust på den. Konfirmasjonsdagen ble en meget fin dag. Familie og venner traff hverandre og fikk kost seg godt sammen. Selvsagt til en slik dag, måtte det bli en konfirmasjonskake og dama mi tok selvsagt oppgaven på strak arm, mellom jobb, eksamenslesing og akuttkjøreopplæring (stolt av henne). Å lage en konfirmasjonskake er ikke enkelt og spesielt med tanke på at dagen er så spesiell. Da krever det en god del for å få til den perfekte kaken, noe selvsagt dama mi klarte med glans.

Om du lurer, så er alle rosene lagd av dama mi og ikke ferdigkjøpt.

Den ble i alle fall veldig populær. 

La meg få presentere konfirmasjonskaken til datteren min…

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

4 thoughts on “Himmelsk konfirmasjonskake!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top