De beste øyeblikkene!

I gjennom livet opplever man mange gode øyeblikk og som gamer, kommer kanskje øyeblikkene enda oftere. I alle fall er det litt slik for meg. Under E3-messen i Los Angeles så var det mange øyeblikk som ga meg både frysninger, store forventninger og underholdt meg på sitt beste. En av de som klarte å få meg meget interessert var DICE/Electronic Arts med deres kommende Battlefield 4. Gjennom to fete filmklipp, satt jeg med frådende munn, kraftige frysninger og jublet over det jeg så. Battleifeld 4 ser så inn i hampen herlig ut og kan ikke få beskrevet hvor mye jeg gleder meg

Et klipp som jeg sikkert har sett minst ti ganger (bare for å se detaljer) er dette som har fått tittelen “Best Moments” og stammer fra multiplayerdelen. Rett og slett rått. Det kriblet godt for en kontorgeneral og som nå gleder seg enda mer til Battlefield 4 kommer 31. oktober i år. Gleder meg også til betatestingen, noe jeg forventer vil skje i løpet av august/september

Hva synes du? Gleder du deg til Battleifeld 4? 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top