Travelt for politiet…

 

Cities Skylines fra den finske utvikleren Colossal Order har virkelig fått meg spikret til skjermen. Dette er et spill som jeg storkoser meg med og spesielt det at jeg selv kan bestemme hva som skal finnes i byen, gjør at jeg prøver å finne noen ledige stunder til litt bybygging. Byen som dere fikk lest om i første blogginnlegg hadde knapt  8000 innbygger. Nå har den fått over 14000 innbyggere og byen vokser godt for øyeblikket. En ting som jeg fant ut mine innbyggere trengte var en kirke med kirkegård og da ble det nettopp det. 

 

Byen har forresten fått navnet Forza og kartet er tatt fra bilspillet Forza Horizon og jeg digger det. Et variert kart med mange muligheter og som jeg selvsagt skal utnytte maksimalt. Så her er noen nye bilder fra byen min og som jeg i tiden fremover kommer til å dele mer med dere slik at dere får se utviklingen. 

 

Hva synes du? Er dette et spill du liker å holde på med og hva liker du i så fall best med spillet? Spiller du det på konsoll eller PC? 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top