Orkanger badmintonklubb har flinke medlemmer!

 

Er det noe vi i Norge skal være takknemlige for så er det dugnadsinnsatsen som legges inn i de ulike miljøer i samfunnet. For uten dugnadsinnsatsen så hadde det vært slitsomt som gruppe, klubb, idrettslag, forening, lag m.m. å kunne drive på en god måte. Selv har jeg blitt med i Orkanger Badmintonklubb og prøver på best mulig måte å kombinere jobb, familie, gaming og andre aktiviteter slik at alle blir fornøyde. Hovedmålet er å få en god balanse slik at jeg og familien min får bidratt med god hjelp der det trengs. 

 

I disse tider skal vi i Orkanger Badmintonklubb dele ut Menighetsbladet her i Orkdal og dette krever sitt av medlemmene. Det er store områder som skal dekkes og det er veldig mange blader som skal deles ut. Jeg må også til pers og dele ut blader og det håper jeg på å kunne få til på tirsdagen. For til helgen skal vi i Orkanger Badmintonklubb arrangere NM i badminton for veteraner noe som også krever sitt. Da er det godt å få gjort unna denne utdelingen av bladet før helgen melder sin ankomst. 

 

I alle fall, i gangen står det nå en god del blader som skal deles ut. Det er her de meget flinke medlemmene våre trår til og hjelper oss i klubben. Helt fantastisk er det og for en som nylig fikk ansvaret for å fordele bladene til medlemmer for et bestemt område så er jeg supertakknemlig for de som stiller opp. Uten hjelpen så hadde vi aldri i verden klart det. 

 

Tusen, tusen hjertelig takk for hjelpen våre fantastiske medlemmer. Dere er uvurderlige! 

 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top