Velkommen til Studio Ottod

 

Et sted som virkelig er i vekst for tiden er Orkanger og derfor er det også godt å bo her. I motsetning til et sted jeg har bodd i mange år så skjer det forandringer hele tiden her. Det vil si, her gror det godt og spesielt for næringslivet rundt omkring her i Orkland. Er det en person som virkelig satser friskt her på Orkanger så er det Otto Dehli. I fjor åpnet han Studio Ottod og her kan man få i både pose og sekk om du er ung eller gammel. Selv har jeg tilbrakt mange timer der allerede. Har kastet på Bart Simpson, spilt på Ghostbusters flipperspillet, arrangert bursdagsselskap, kjøpt godteri til familien og sist men ikke minst sett mange gode gratis kinofilmer. Underholdningsverdien der er stor og vi storkoser oss der som familie.

 

 

Det er en ting som faktisk er verdt å nevne som Studio Ottod også tilbyr og det er portrettfotografering. Her kan hvem som helst bestille time til fotografering om det er familiebilder, konfirmasjonsbilder eller vanlig ordinære portrettbilder. Otto Dehli har lang erfaring her og har tatt mange bilder opp igjennom årene som portrettfotograf. Det stilige er alle de bakgrunnene som kan velges og her blir det fort valgets kvaler for hvilken bakgrunn en skal velge.

 

 

Studio Ottod er et sted som har blitt veldig populært her på Orkanger og som mange farter til i helgene når det er åpent. For i ukedagene er ikke det dessverre ikke åpent. Det vil si åpningstidene er fredag kl. 17-19 og lørdag 17-20 og hvor det på lørdagene blir sendt gratis kino og her er det filmer fra alle de kjente filmselskapene som kan ses og selv har familien min sett mang en klassiker. Det er ikke mange lørdagene vi har gått glipp av som familie og kan nok garantere at vi kommer til å bli faste gjester der.

 

 

Vi har til og med arrangert bursdagsselskap hos Studio Ottod og det ble en meget populær affære og hvor vi samlet 18 jenter som i fyr og flamme kunne kose seg med kaker, popkorn, brus, flipperspill, kasting på Bart Simpson pluss masse annet moro. Som en ekstra gest fikk alle barna som kom med seg tilbud om gratis fotografering noe som er meget generøst tilbud fra Otto Dehli.

 

 

Prisene på godteriet også billig i forhold til hva man kan forvente av en kiosk. Faktisk er noe av godteriet billigere enn det du finner på butikken. Det er søren meg ikke ille og skjønner godt barna som drar dit for å handle lørsdagsgodteri.

 

 

Ukens store glede for familien min er som du da sikkert skjønner en tur til Studio Ottod og hvor vi samler oss for å kose oss med snop, se film, spille spill og nyte flotte, intime lokaler. Om du bor i omegn Orkanger så anbefaler jeg deg å ta turen til Studio Ottod. Det er jeg bra sikker på at du ikke kommer til å angre.

 

 

Håper du nå har blitt litt fristet til å ta turen til Studio Ottod og om du først kommer innom dørene så vil du se hvor koselig det er og hvor godt et tilbud dette er for Orkanger. Jeg er ikke i tvil og vet at stort sett hver eneste helg er vi å se der. Nå håper jeg du også kommer en tur innom og kanskje er det du som slår meg ned fra andreplassen på Ghostbusters flipperspillet.

 

 

Mer info om Studio Ottod finner dere inn på nettsiden og i tillegg så finnes det også en facebookside en kan melde seg inn i. Ville du ha tatt turen innom Studio Ottod om du hadde hatt muligheten? Har du vært på besøk her eller vil du det i fremtiden? 

 

 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top