GRATIS kino på Studio Ottod lørdag 17. november


 


 

Det er kanskje ikke så mange som har fått det med seg, men faktisk har vi en kiosk her som faktisk har alt man kan tenke seg. Ikke bare er det en kiosk, men også en liten kinosal pluss at man kan kose seg med et Ghostbusters flipperspill og sist men ikke minst Otto som driver kiosken har lagt til både kjøring av radiostyrte biler og kasting på Bart Simpson for å vinne premier. Ikke nok med det, i samme lokale finnes også et fotostudio og hvor alle de som ønsker kan dra og få sev avbildet i stilige omgivelser. I et av vinduene har Otto satt opp en by med tog fra Märklin og det tar meg tilbake til barndommen. Et meget bra tilskudd til det som allerede finnes fra før av her på Orkanger.
 


 

Selv har jeg tilbrakt tid der sammen med barna mine og hvor vi har kost oss med alt som tilbys der. Prisen på det som selges er også billigere enn det man finner på butikk samt at noen av tingene han selger kan ikke kjøpes på butikk. Du kan også vinne en masse premier om du f.eks. vil kaste “raketter” på en skokk med Bart Simpsons tøyfigurer. Så må du kaste med en terning for å finne ut hvilken premie du vinner. 
 

Hver lørdag i tiden fremover vil det i tillegg til alt det andre også bli vist kino med storfilmer fra Disney, Warner Bros, Universal m.fl. Det beste med dette er at kinofilmene er GRATIS for ALLE. Det vil si du trenger ikke å betale en eneste krone for å komme og se. Er ikke det fantastisk så vet ikke vi. Nå på lørdag er første visning og gjett om vi gleder oss. Om du bor i nærheten, i Børsa, på Fannrem, Gjølme, eller hvor det måtte være. Kom og se film og få oppleve et sosialt lite “studio” med sin egen personlighet drevet av Otto Dehli. Skal se om jeg også får tatt turen innom å kjørt diverse konkurranser og kanskje blir det kjørt en en turnering i flipperspillet med Ghostbusters som jeg har toppscoren på. 
 


 

Om du vil vite mer om Studio Ottod, så kan du klikke deg inn på nettsiden og her finner du mer info både om de gratis filmene pluss masse annet. Du finner også studioet på Facebook
 

Jeg gleder meg sykt til å være med dama og barna på kino i morgen lørdag 17. november og vi gleder oss til filmen som da vises. For å si det sånn, det er en bra film som anbefales. Kommer du? 
 

  #studioottod #kino #film #barnefilmer #fotografi #foto #disney #warnerbros #universal #lydstudio #kiosk #kafe 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top