Roccat Vulcan 120 Aimo Fantastisk gaming tastatur som gir alt!

Reklame | Roccat


 

Makan sier jeg bare. Okei, Roccat er kanskje ikke noen døgnflue og Roccat er en produsent som mange som spiller på PCen kjenner godt. Gjennom deres rike sortiment med gamingprodukter så beviser de at de virkelig kan bite i fra seg.
 

Et produkt du først som sist kan merke deg er uten tvil Roccat Vulcan 120 Aimo. Gud bedre så høyt i skyene jeg er og tror det skal mye til før jeg lander igjen. Roccat Vulcan er et av de beste gamingtastaturene jeg har spilt med, skrevet med og brukt både til film, redigering på lange, lange tider.
 

Roccat har inn i mellom en tendens til å finne opp kruttet på nytt og inn i mellom slår dette virkelig godt gjennom og det har de klart med deres nye Vulcan tastatur. Med deres software Swarm kan man gjøre underverker og kjøre på innstillinger man ønsker både når det kommer til farger, programmering av tastekombinasjoner, makroinnstillinger pluss en rekke ting til som jeg anbefaler deg å utforske selv.
 


 

Selve utformingen er også i en klasse for seg selv. For med mer eller mindre gjennomsiktige taster så kommer fargegjengivelsene så inn i gran hampan godt frem. Tenke deg 16.8 millioner farger som gjengis ned til den minste detalj. Kan søren meg ikke bli bedre enn det.
 

Så over til det som virkelig skinner igjennom som en lys stjerne på nattehimmelen og det er teknologien som ligger bak. Under panseret eller tastene finner du Roccat sine egne titan-brytere. Disse bryterne sørger for en meget, meget responsiv, presis opplevelse og hvor tastene reagerer momentant på mine tastetrykk. Som om ikke det er nok, en metalplate under dette fete panseret gjør dette til «drapsmaskin» og tåler virkelig en skikkelig støyt om uhellet er ute eller om du ønsker at tastaturet skal vare «evig» med tastetrykk.
 


 

Hva gjør så denne Titan-teknologien for gaming vår? Bak dette finner du en 1.8 mm registerpunkter og en reiseavstand på kun 3.6 mm. Denne teknologien gjør at man reduserer ujevnhetene i trykkingen din og som sørger for en helt unik presisjon både når du spiller spill eller skriver på det. En annen ting, det bråker usedvanlig lite når jeg trykker på tastene. Dette gjør at det også er mer behagelig for de i rundt meg spesielt når jeg skriver. Om du vil lese mer om Titan-teknologien så finner du det her.
 


 

Som om ikke alt dette er nok, Roccat har også lagd det slik at det motstår støv. For å være helt ærlig så er dette det første tastaturet jeg har spilt med som har denne egenskapen. Om det funker? Jepp, så til det grader. Nå har jeg brukt tastaturet skikkelig mye og ja, ikke et eneste støvkorn å finne. Helt utrolig rett og slett. Nesten man ikke kan tro det. Som om ikke alt dette er nok, Roccat har også lagd det slik at det motstår støv. For å være helt ærlig så er dette det første tastaturet jeg har spilt med som har denne egenskapen. Om det funker? Jepp, så til det grader. Nå har jeg brukt tastaturet skikkelig mye og ja, ikke et eneste støvkorn å finne. Helt utrolig rett og slett. Nesten man ikke kan tro det.
 

Den avtagbare håndleddsstøtten er også noe jeg likte svært godt. Den klikkes på plass med en magnet og som gjør det hele veldig hendig om jeg skal ha den med meg rundt på for eksempel datapartyer. Så må jeg heller ikke glemme å si at håndleddsstøtten er meget behagelig og gir hånden min veldig god støtte.
 

På høyre side finner jeg volumhjulet og ja, det ser ut som et volumhjul som du finner på et lydmiksebord. Råstilig detalj. Ved siden av volumhjulet finner du lydknapper i tillegg til lysFX-knappen. Disse har en lyseblå farge som sikker godt opp. Medietastene er også her, men for å bruke dem må du trykke inn FN-tasten og her finner du enda flere knappekombinasjoner som er snedige å ha. Åpne mailboksen din, åpne kalkulatoren, åpne en browserside pluss masse annet. Kan jo søren meg ikke bli bedre her og rett og slett fantastisk.
 

Lyssystemet som har fått navnet Aimo er også helt unikt og som funker helt perfekt. Har hatt en del innom på besøk av venner av meg og venner av barna og alle har sperret opp øynene når de har sett belysningen i tastaturet. Med mange lysscener, 16.8 millioner fargekombinasjoner så kan man ikke ønske seg mer.
 


 

Om jeg skulle ha kastet en terning for dette tastaturet så måtte det ha blitt en klar sekser. For akkurat nå har jeg ikke klart å finne en eneste svakhet i det og jeg regelrett elsker det. Jeg er i syvende himmel og selvsagt kan jeg ikke annet enn å anbefale dette tastaturet. Det er rett og slett fantastisk og for meg unikt med alle de egenskaper det har. Roccat, dere er konger og har lagd et produkt som nå kan skinne som en stor, lys funklende stjerne på gamerens himmel. Har du eikke bestemt deg for hva du skal kjøpe deg til julegave? Ikke tenk noe mer på det. Her er julegaven fra deg til deg. Eller så ønsker du deg denne av din mor og far. Du vil ikke angre et sekund på det. Den perfekte julegaven til gameren med andre ord.
 

Vil du lese mer om Roccat Vulcan Aimo 120 så finner du det inn på deres offisielle nettside for produktet.
 

7FLho4NL85A

#roccat #roccatvulcan #gamingutstyr #gaming #gamer #game #spillutstyr #spill #spilling #tastatur #gadget #omtale #test #anmeldelse

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top