Freecom mHDD SLIM – Liten men stor!


 

*Sponset av Freecom*

Freecom har mange år på baken som stor produsent av lagringsmedier. Selv har jeg hatt i bruk flere harddisker fra denne produsenten og vært svært fornøyd med produktene. For meg er lagring meget viktig og spesielt med tanke på at jeg for litt over ett års tid har trått inn i youtubernes rekker. Da er lagring av videoer viktigere enn noen sinne og spesielt om man vil ta vare på alt man filmer…

Her kommer det en liten, men genial harddisk som ikke bare kun tar vare på godbitene du har samlet på i PCen eller Macen din. Harddisken er kun 0.9cm tykk og det gjør den veldig protabel for å si det mildt.
 

Det første som møtte meg når jeg åpnet esken til denne lille lekkerbisken var en liten harddisk i børstet stål og som tar seg ut hvor det måtte være. Den passer fint ved siden av tastaturet, med i vesken, med på ferieturen eller hvor du måtte ta turen.
 


 

Speeden på disken er det heller ikke å si noe på. Den er kjapp som rakkern og da med USB 3.0, den leser og skriver kjapt og den disken jeg har sett nærmere på er på 1TB. Det vil si man får lagret all verdens av bilder, filmer og dokumenter noe jeg synes er genialt.
 

En annen ting som jeg også er krim til og det er å ta backup og da er lagringsmedier som Freecom mHDD SLIM perfekt. Dessverre er det altfor mange som ikke tar backup av sine bilder som befinner seg på PCen eller Macen og så plutselig som lyn fra klar himmel kræsjer enhetene og man har mistet dyrebare bilder, filmer eller hva det måtte være for noe.
 

Derfor er det alltid smart å ha en disk liggende som man bruker til den slags. Det vil si, backup eller til bruk om man skal ta vare på mods som jeg blant annet gjør.
 

Freecom har på nytt kommet med et godt produkt som jeg liker svært godt og som jeg har rukket å bli veldig glad i. mHDD SLIM er veldig stillegående, den er kjapp og sist men ikke minst veldig stilig og se på. Med det håper jeg du også føler deg fristet til å kjøpe deg denne og ja, den gjør jobben sin til gangs noe jeg er storfornøyd med selv.
 

Harddiskene finnes i sølv, grå og gull med børstet utseende.
 

Om du vil vite mer om denne lille smarte lekkerbisken så ta turen innom Freecom sin nettside.
 

                                                                                               
 

 

#spillmagasinetreview #freecommhddslim #freecom #gamingutstyr #omtale #spill #gaming #gamer #games #game
Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top