Store ‘n’ Save USB 3.0 10TB fra Verbatim

*Reklame*
 

Har du hørt om Verbatim? Det er nok en del av dere som har det. Verbatim har for meg betydd en god del opp igjennom årenes løp både for meg som gamer og som familiefar. For er det noe Verbatim er mestere på så er det lagring. De har bygd seg opp et meget bra rykte når det kommer til det med lagring og har mange, mange år på baken her. Jeg har helt siden de begynte å produsere disketter og CDer vært stor fan av denne produsenten. De siste årene har de spesialisert seg på harddisker, minnepenner og SSDer og har gitt ut flere meget så gode produkter ut på markedet. 
 

Nylig lanserte Verbatim noen meget så store lagringsdisker, nemlig deres harddiskserie Store ‘n’ Save og nå går det virkelig på Terrabytene løs. For med deres nye tilskudd så kan man lagre opp til 10TB og det er søren meg mye. Veldig mye. Jeg har fra før av en 4TB harddisk fra Verbatim og som jeg lagrer titt og ofte på både av spill, bilder, filmer, musikk m.m. Denne disken har betydd enormt for meg frem til i dag og som jeg stadig bruker til å lagre ting og tang på. 


Nå som 10TB har blitt lansert kan du tro jeg sikler stort etter å få kloa i en slik en. For er det noe som for meg er nøye så er det nettopp lagring av viktige ting og tang. Så må vi ikke glemme det å ta backup av viktige ting om det er bilder, filmer, musikk, savefiler til spill eller hva det måtte være. Da er det også godt å vite at man med en 10TB virkelig får plass all verdens av data. 
 

Om du føler at 10TB blir for mye så kan du heller slå deg løs med en harddisk på 3 eller 5TB noe som også gir rom for mye lagring av viktige data. Verbatim er store innen lagring og det ser de ut til å fortsette med gjennom deres Store ‘n’ Save. 
 

Vil du vite mer om Verbatim, så klikk deg inn på nettsiden deres
 

Tar du mye backup og lagrer dette på harddisker eller bruker du kun nettskyer til slikt? Har du hørt om Verbatim og hva er ditt forhold til denne produsenten?
 

#verbatim #backup #lagring #pc #gamer #gaming #games #game #spill

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top