HyperX FURY S Pro Gaming Mouse Pad kommer snart

Hyperx er en stor leverandør av gamingprodukter og i løpet av 2017 lanserer selskapet en rekke nye produkter som garantert kommer oss gamere til gode. Hittil i år har de kommet med nye tastaturer med forskjellige switcher i deres Alloy FPS-serie, helt nytt 7.1 Cloud Revolver S headset, Pulsefire FPS – HyperX aller første gamingmus og nå om ikke mange dagene lanserer selskapet en ny musmatteserie som har fått navnet Fury S Pro gaming og som kommer i forskjellige størrelser.
 

Om du studerer bildene så ser du blant annet at de nye musmattene har fått innsydd en kant rundt seg. Dette for at det skal føles bedre får håndledd når du bruker musmatten når du blant annet spiller. I dag er det ikke mange musmatter som har en slik innsydd kant og noe jeg tror vil sørge for en mye mer behagelig gamingtid og hvor du slipper de kvasse kantene.
 


 

Ellers er Fury S Pro musmattene lagd av samme gode kvalitet som de andre musmattene fra HyperX og som tåler utrolig mye. Om du skulle vre uheldig å søle på musmattene så preller vesken av. De er også veldig enkle å rengjøre slik at du til enhver tid har gode nøyaktighet på gamingmusene du velger å bruke. Undersiden av Fury Pro S er behandlet med et gummilag som gjør musmattene ligger som støpt til underlaget. Dette er godt å vite spesielt når ting går hardt for seg i kampens hete.
 

Den 29. mai lanserer HyperX sin Fury Pro Gaming musmatte-serie og jeg gleder meg stort til å kunne spille med disse. For jeg vet hvilken kvalitet jeg får og hvor nøyaktig musmattene fra HyperX er. Ønsker du å bytte ut din musmatte, så ha bitte litt is i magen og vent til etter den 29. mai. Da vil du kunne kjøpe disse lekre og herlige musmattene fra HyperX og som er bra sikker på at du kommer til å like godt. 
 

Ønsker du mer info om HperX sine produkter, så ta turen innom deres nettside
 

Hvilket merke er musmatten du bruker? Vil du nå innom kort tid bytte ut musmatten din? Hva er viktig for deg når det kommer til bruk av gamingmusmatter?
 

5lwYKZTcJEQ
 

#hyperxfamiliy #hyperxgaming #gamingmusmatte #gamingutstyr #gamer #gaming #game #games #spill #hyperx

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top