Ubisoft annonserer Farcry 5, nytt Assassin’s Creed samt The Crew 2

Jeg kan ærlig innrømme at jeg er stor fan av Ubisoft og deres spill. Gjennom mange år, mange år har jeg blitt underholdt godt av Ubisoft og spillene de har lansert. Store serier har lagt beslag på min dyrebare fritid og som har sørget for at jeg har brukt tusenvis av timer fremfor gamingskjermen min.
 

Nylig annonserte dette populære spillselskapet en rekke nye spill og her var det mange gullkorn som fanget min oppmerksomhet. Spesielt er det en spillserie som jeg har spilt alle som en av og det er Farcry-serien. Farcry Primal som er det siste spillet som ble lansert er et av de beste i serien i mine øyne og som har fått meg spikret til min BenQ-skjerm. Farcry Primal tok meg med til steinalderen og hvor mammuter, sabeltanntigre og andre skumle dyr var med på å skape stemningen. Nå har Ubisoft annonsert Farcry 5 og gjett om jeg er i ekstase og leder meg stort. Har hørt rykter om at man i dette spillet får oppleve westerntiden, men dessverre er ikke dette offentliggjort. Noen har sågar sagt at vi kanskje skal helt tilbake til dinosaurenes tid, men hva Ubisoft velger får vi ikke vite nå. Under årets E3-messe som går av stabelen om ca. tre uker vil vi garantert får vite mye mer om Farcry 5. Bare å glede seg med andre ord.
 

Et annet spill jeg også gleder meg stort til er The Crew 2 som også ble annonsert nå nylig. The Crew har faktisk over ti millioner registrerte spillere og da var det selvsagt ikke å vente noe annet enn at Ubisoft ville komme med en oppfølger. The Crew tok oss med til USA og alt det herlige landet har å by på av kjente byer, landemerker m.m. Fete biler, muligheter for oppgraderinger og masse å samle på gjennom spillet fikk meg hekta fra første sekund. Nå kommer altså The Crew 2 og jeg gleder meg stort til et nytt fett bilspill. Er veldig spent på hvor fokuset blir her. Kanskje bærer det til Europa, eller hva med Australia, eller Asia, Japan, New Zealand. I alle fall, jeg er spent på hvor vi får muligheten til å kjøre og samle. Hva tror du?
 

Et nytt Assassin’s creed er også annonsert og er nok en meget populær serie fra Ubisoft. Selv har jeg spilt mange av spillene i serien og nå ser jeg frem til et nytt spill. Det forrige spillet tok oss med til den industrielle revolusjonen og London. Spillet før der tok oss med til den franske revolusjonen. Hvor vi nå ender i det nye Assassin’s Creed-spillet blir spennende å se. Nok en gang holder Ubisoft kortene tett inntil brystet og hvor vi ikke har fått vite så mye om det kommende spillet. 
 

Nå lurer du sikkert på når disse spillene blir lansert og det jeg vet er at spillene lanseres innen april neste år. Det jeg velger å tro er at det nye Assassin’s Creed og The Crew 2 lanseres innen juleribben og julepølsene inntas, mens Farcry 5 lanseres i slutten av mars. Årsak til at jeg tror dette er når de andre spillene i de forskjellige seriene har blitt lansert. I alle fall, jeg gleder meg sykt mye til disse spillene dukker opp og vi har mye god underholdning å se frem til. 
 

Hvilket av disse spillene gleder du deg mest til?
 

 

#ubisoft #farcry5 #thecrew2 #assassinscreed #gamer #games 3game #gaming #spill 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top