Spill jeg gleder meg sinnsykt til!

Alle som kjenner meg vet hvor stor fan jeg er av Battlefield-serien. Har brukt noen timer på denne serien og nå kommer et nytt spill som virkelig får meg til å sikle stort. Battlefield 3 heter spillet og som utvikles av DICE (hvor jeg har vært på besøk hos i Stockholm). I dag har en ny trailer blitt sluppet og jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har sett den. Dessverre ligger ikke traileren ut på youtube ennå, men om noen av dere venter like mye på spillet som meg, så kan dere se klippet via linken nedenfor:

http://www.gamereactor.no/nyheter/123754/Nye+klipp+fra+Battlefield+3/

Her er litt mer om spillet:

Battlefield 3 drar fra konkurrentene med Frostbite 2, den nyeste versjonen av DICE’ egen spillmotor. Denne banebrytende teknologien er selve grunnlaget som Battlefield 3 bygges over – her får du uslåelig grafikk, fantastisk følelse av store omgivelser, kaos og ødeleggelser, dynamisk lyd og ekstremt realistiske figuranimasjoner. Når kuler suser, vegger faller og eksplosjoner ryster omgivelsene så du må kaste deg ned på bakken, føles slagmarken mer levende og interaktiv enn noen gang før. I Battlefield 3, tar du på deg rollen som en elitesoldat i U.S. Marines i intense oppdrag for én spiller og flerspill på ulike steder rundt omkring i verden, som Paris, Teheran og New York.

Frostbite 2 – Battlefield 3 introduserer Frostbite 2, en fantastisk teknologi som tar animasjon, ødeleggelser, lys, omgivelser og lyd til nye høyder. Battlefield 3 er bygget på denne kraftige spillmotoren og kaster spillerne ut i kamper som føles på kroppen som aldri før. Føl kampene – Føl kulene og eksplosjonene, dra skadde kamerater i sikkerhet og støtt våpenet på ting du finner i omgivelsene. De fantastiske animasjonene, den vakre grafikken og den realistiske spillopplevelsen i Battlefield 3 angriper sansene og gjør at du opplever krigen som aldri før i et førstepersonsskytespill. Uslåelige kjøretøybaserte kamper – Den beste kjøretøybaserte krigsopplevelsen på nett har blitt enda bedre, med jagerfly og andre fremkomstmidler på land, i luften og til sjøs. Urban krigføring – Kjemp på kjente steder i USA, Midt-Østen og Europa. Du må navigere deg gjennom klaustrofobiske bygater, sentrumsmetropoler og åpne kjøretøyvennlige landskaper i morgendagens krig.

Gleder du deg til spillet dukker opp i slutten av året?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

4 thoughts on “Spill jeg gleder meg sinnsykt til!

  1. sv: tror faktisk cod (og noen spill til) er de enste jeg har prøvd, faktisk. aldri battlefield 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top