Exciting news!

Jepp, virkelig spennende nyheter i dag fra spillverden. For i løpet av helgen har Nintendo avslørt at de i mars 2012 kommer til å lansere en helt ny Wii. Det endelige navnet er ikke bekreftet, men det går rykter at det nye navnet enten blir Wii Café eller Wii Stream hvor jeg synes sistnevnte navn høres best ut. Hva synes du?

Den nye Wii-en skal visst i følge Nintendo bli en god del kraftigere enn Playstation 3 og Xbox 360 samt inneholde en Blu-ray spiller og sist men ikke minst, Nintendo skal i følge rykter ha inngått avtale med Rockstar om å lage spill.

Selvsagt blir det trådløse kontrollere og disse er mye mer nøyaktige enn de som finnes til Wii-en i dag. Prisen skal også koste rundt det det koster for en Xbox 360 og PS3-bundle med enten Kinect eller Move.

Ønsker du mer info om den nye Wii-en, så anbefaler jeg deg å lese denne NYHETEN!

Hva tror du om den nye Wii-en? Vil den klare å hamle opp med PS3 og Xbox 360? Har du/dere en spillkonsoll i hjemmet?



Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Exciting news!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top