Storfint besøk dukket opp på Snåsa!

12. til 14. august i fjor ble Steinkjermartnan med over 110 000 besøkende arrangert og i det hele var vi i Wonderland Events veldig godt representert med ting og tang for besøkende. For under Steinkjermartnan hadde jeg sørget for at vi fikk besøk av kjente spillfigurer og en av figurene som ble veldig godt mottatt og som fikk stor oppmerksomhet var denne lille søte kaninen josefine.

Hvilket forhold har du til Josefine. Har du spilt noen av spillene hennes eller har du barn som digger spillene?

Nedenfor ser dere Silje i Josefine-drakta som faktisk passet henne veldig godt.

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Storfint besøk dukket opp på Snåsa!

  1. SV; har ikke tenkt så langt enda på hvilken jobb jeg ønsker senere. Men det må i alle fall være sosialt og positivt folk rundt meg. Og helst kreativt og gøy slik at jeg ikke går lei og blir sliten og trøtt av irretasjon. Men tar det litt som det komme 🙂 Men tror jeg kommer til å trives på bakeriet 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top