Skremmende film…



Liker du grøsserfilmer?
Det gjør jeg og elsker alt som gir meg litt grøss og gru i hverdagen. En av filmene jeg i sommer gleder meg til er Scary  Movie 5 som har premiere på norske kinoer 5. juli. Selv om denne filmen kanskje ikke kommer til å skremme vannet ut av meg, så må jeg bare se den. For i filmen finnes en av mine favorittskuespillere, nemlig Charlie Sheen. Den dagen jeg fikk vite at han ble sparket fra TV-serien Two and Half Men ble jeg lei meg. nå er han altså å se i Scary Movie 5 og gleder meg til å se hva han får til der.

En film jeg skal se på kino i sommer er altså Scary Movie 5…

Skal du på kino i sommer og hvilke(n) film(er) frister deg?
 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top