Er med i Sims…

I grunnen er det kanskje ikke så mye å si annet enn at jeg også synes The Sims er gode spill og som jeg anbefaler… 

 

Til ære for The Sims 4 som kommer til PC i begynnelsen av neste år. 

 

Flere som gleder seg til The Sims 4?

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

10 thoughts on “Er med i Sims…

  1. Hæ, kommer det sims 4? Vet du hva som kommer til å være den stoore forskjellen på sims 3 og sims 4? Jeg er veldig fornøyd med sims 3 🙂

  2. Kristin: Jepp 😀 I begynnelsen av neste år kommer The Sims 4. Spillet vil ha enda bedre grafikk samt masse annet spennende. Hva alt dette er får vi kanskje vite på spillmessen gamescom som åpner dørene om ikke mange dagene. Du kan også sjekke ut http://www.simgoodie.no. Dette er et community for de som spiller Sims 😀

  3. Veldig spent på Sims 4 selv.. Håper de lager en pakke med pets veeeeldig fort, eller at vi får dem med en gang.. er så vant til å ha dyr i husene mine :p

  4. Izayoi: Det tror jeg nok og Maxis er flinke til å lage tilleggspakker fort etter at spillet er ute 😉

    Fra 21. til 25. august vil vi få vite mye om det kommende spillet på årets gamescom og tipper vi også vil få se filmklipp fra spillet som viser hvordan det blir.

    Bare å glede seg 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top