Simtropolis – en verden for for meg og kanskje deg…

Skal ærlig innrømme at jeg sitter en god del med SimCity for tiden. Om jeg spiller alene eller sammen med noen, så koser jeg meg uansett. Spillet gir meg utrolig mye og jeg må hele tiden tenke på hvordan jeg vil byen min skal se ut. Bruker en god del tid på å pynte opp byen med parker og masse grønne trær i forskjellige varianter. I tillegg prøver jeg på best mulig måte å få innbyggerne mine fornøyde slik at de trives i byen min. 

Et nettsted som jeg liker svært godt når det kommer til SimCity, er www.simtropolis.com. Dette er et community hvor man kan snakke om SimCity, laste ned nye mods og bygninger samt fange opp nyheter innenfor denne sjangeren spill. Til SimCity 4 har jeg lastet ned flere hundre mods og nå som jeg spiller det siste SimCity, har det også her blitt noen nedlastninger. 

Om du spiller SimCity og ønsker å piffe opp byen din med mods andre rundt omkring i verden har lagd, så er det bare å turen innom nettsiden www.simtropolis.com

SimCity er et spill jeg via foredraget mitt “Spill er sunt” anbefaler barn og unge. I dette spillet må du bruke kreativiteten din og det gjør spillet til et sunt og bra spill.
.

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top