Om ikke lenge blir livet som gamer enda herligere!

Jepp, du leste riktig. Den 3. november lanseres et spill jeg har ventet veldig lenge på. Selv om det i første omgang kun kommer til konsoll, så gleder jeg meg stort til å se hva den svenske utvikleren Ghost Games har klart å få til. Jeg tenker selvsagt på bilspillet Need for Speed. Et spill som minner unektelig om klassikerne Need for Speed Underground og Need for Speed Underground 2 hvor man kun kjørte om natten og hvor man kunne modde bilene til det ugjenkjennelige. Jeg gleder meg sykt mye og håper inderlig at Ghost Games har klart å fange magien fra de tidligere Underground-spillene og til det nye som nå snart lanseres. 

Gleder du deg til spillet? 

Her er i alle fall releasetraileren av spillet. 

vLQGXHy5m6Y

#needforspeed #needforspeedunderground #needforspeedunderground2 #ghostgames #racinggame #racing #bilspill #ea #electronicarts #gamer #pcgamer #pcgaming #gamersparadise #lovegaming #gaming4life #norwegianyoutuber #norwegiangamer #youtuber #gammernsgamerkanal #gamerdad #spillpappa 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top