På tirsdag skjer det…

Denne dagen er en dag jeg har sett lenge frem til. I flere uker har jeg gjort det og sett virkelig frem til denne første dagen i oktober. Om du ikke har gjettet det, så kjenner du meg sikkert ikke så godt. For 1. oktober starter nemlig betatesten av Battlefield 4 opp. Et av de spillene jeg ser mest frem til er uten tvil Battlefield  4. Helt siden jeg fikk se de første skjermisene og klippene fra spillet var jeg solgt. Har alltid vært en stor Battlefield fanatiker og brukt flere hundre timer på spillserien. 

I de siste dagene har det blitt pumpet ut info om betatesten og hva den vil inneholde og for de av dere som enda ikke vet det, så blir det to moduser, Conquest og Domination. Kartet som betatesten vil skjer på er Siege of Shanghai. De av dere som fikk være med på alphatesten, har fått prøvd Shanghai-brettet og selv likte jeg det svært godt. Et stort balansert brett som passer perfekt inn med både kjøretøy, flaggsoner og masse høye skyskrapere.

er det altså ikke mange dagene igjen og jeg gleder meg som et lite barn venter på julenissen. I kveld skal jeg på muligens den siste Friday Pub med Battlefield 3. Er bra sikker på at spillingen blir BF4 og betatest fredager fremover.

Gleder du deg til Battlefield 4 og betatest? Er det andre spill du gleder deg stort til som kommer i høst?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

3 thoughts on “På tirsdag skjer det…

  1. wendysinfamilie: Nope og i morgen skjer det 🙂 Gleder meg stort og er veldig spent på hva det innebærer 🙂

    Hvordan går det der sørpå da? 😀 Håper dere har det kjempefint 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top