Ni dager igjen…

Endelig har jeg fått orden på PCen min som har vært nede i noen dager. Skjitens overledning i en USB-hub forårsaket problemer for PCen min. Heldigvis ser det ikke ut til at det har bydd på så alt for store problemer foruten av Windowsen min takket for seg. Nå er jeg i alle fall oppe å går og har startet nedtellingen mot et spill som jeg gleder meg sykt mye til. Spillet tilhører en sjanger som jeg har mange tusen timer med opp igjennom årene og som betyr veldig mye for meg. Spillet er Cities Skylines og er utviklet av den finske gjengen i Colossal Order

Den 10. mars lanseres spillet som mange “city builders” venter på og jeg er definitivt blant dem. Cities Skylines ser sykt bra ut og har mange gode elementer som jeg tror kommer til å løfte denne sjangeren til nye høyder. Blant annet vil du ha kontroll over 1 millioner innbyggere. Alle innbyggerne har et liv som du kan følge fra de blir født til de blir gamle og til slutt dør. Som om ikke det er nok får vi boltre oss i store områder og hvor vi kan bygge vår drømmeby med 1 million innbygger. Er det ikke bra så vet ikke jeg. 

Er det en annen ting jeg liker svært godt med Cities Skylines, så er det støtten til at man kan lage egne ting i spillet for så å pynte opp med realistiske bygninger fra virkeligheten, kjøretøy fra den virkelig verden for ikke å glemme gjøre spillet så personlig som det går an. I traileren nedenfor får du høre litt om moddemulighetene i spillet og hvor Colossal Orders Mariina forteller hvordan det vil fungere i spillet. 

Spill er sunt anbefaler Cities Skylines som et kreativt spill for alle aldre.

#citiesskylines #colossalorder #citybuilder #trailer #moddev #paradox #ilovegaming #pcgamer #pcgaming #gamer #pc #game #spill #gaming #sponsoredby #intel #gigabyte #kingston #benq #xfx #coolermaster #bybggespill #simulator #simulation #spillersunt

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top