Mad Max-spillet imponerer fra første sekund!

I går var en stor dag for oss spillentusiaster! Spesielt med tanke på at to av høstens etterlengtede spill ble lansert. Først ut og som jeg fikk glede å starte med var Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. Senere på kvelden ble det det rykende ferske spillet Mad Max som fikk prøvd seg. Sistnevnte fikk jeg spilt såpass at jeg kom meg igjennom første “brett” og for å si det mildt, det lover utrolig godt dette her. 

Grafikken, historien, stemningen, den store åpne verden og sist men ikke minst bilkjøringen. Alt dette sørger for at jeg kommer til å være spikret til skjermen i lang, lang tid fremover. Til dere andre som ennå ikke har kjøpt spillet, kjøp det og bli med på en actionspekket reise i ødemarka hvor vann, olje og skrap betyr noe

Velkommen til Gammerns Gamerkanal og nye klipp fra Mad Max! 

#madmax #avalanchestudios #warnerbrosinteractive #actiongame #pc #pcgaming #pcgamer #gamer #gaming #letsplay #gameplay #youtuber #gammernsgamerkanal #lovegaming #sponsetav #intel #gigabyte #kingstontechnology #hyperx #benq #coolermaster #qpad #sony 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top