Nå blir det krig!

Om ikke lenge starter krigen. Jeg har for lengst gjort meg klar. Funnet frem utrustningen og de hjelpemidler jeg trenger for å overleve. I alle fall håpe på å overleve. Det er en dato som virkelig har brent seg fast i netthinnen nå og det er 1. oktober. Hva gjør denne datoen så spesiell? Jo, den 1. oktober starter nemlig betatesten av Battlefield 4 og jeg gleder meg så innmari til det. Artige er at det ikke er mange dager igjen. Kjenner faktisk sommerfugler i magen av ren spenning for hvordan Battlefield 4 blir. Alt jeg har sett, ser jo hinsides bra ut. Grafikken, våpnene, omgivelsene, brettoppbygningen, mulighetene og sist men ikke minst, det å kunne spille sammen i et team. Dette er noe jeg liker svært godt med Battlefield 4, det å kunne spille på lag og samarbeide. Ikke noe er mer moro enn det. 

31. oktober er også en dato som betyr mye for meg i år. Denne datoen slippes nemlig Battlefield 4 for salg og fra denne datoen vet jeg at jeg kommer til å sitte spikret til skjermen. Så nå skal jeg nok en gang kose meg med et nytt filmklipp fra spillet. Dette ser helt insane ut. Gleder meg!

Les mer om spillet på Gamereactor.no

Hva synes du om dette klippet? Gleder du deg til Battlefield 4 eller liker du mer spill som Call of Duty?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Nå blir det krig!

  1. Vi har en Mørk og Kald vinter frem for oss, men med battlefield 4, håper jeg inderlig at den blir lang!:D

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top