Ny tilleggspakke for Cities Skylines ute nå!

 

Spiller du fortsatt Cities Skylines? Da har jeg noen riktig så gode nyheter. Sammen med en aldri så liten oppdatering av spillet har den finske gjengen i Colossal Order lansert en Content Creator Pack fra modderen Amipolizeifunk og som har fått det klingende navnet Modern City Center. Som du da sikkert skjønner så dreier dette seg om en tilleggspakke hvor du kan bygge opp et skikkelig bysentrum. 39 nye modeller med mange forskjellige varianter. Dette medfører i at du faktisk finner 79 helt nye bygninger. 

 

Bli med ned til byens hjerte og se butikker ligger tett i tett på gatenivå mens ovenfor ligger små blokker hvor innbyggerne kan leve godt. Selv har jeg alle tilleggspakker til spillet pluss masse mods i forskjellige varianter. Kun musikkpakker jeg ikke har investert i, men får se med tiden. Forresten, med i oppdateringen finnes også to nye snøkart slik at du virkelig kan boltre deg i vinterlandskaper. 

 

Med andre ord, ikke annet enn å glede seg til mer bygging, flere utfordrende prosjekter og sist men ikke minst, bruk fantasien til å bygge deg drømmebyen din slik du vil ha den. Cities Skylines finnes til konsoll, PC og Mac og anbefales på det sterkeste både som spill for deg og spill i undervisningsøyemed.

 

Spiller du fortsatt Cities Skylines og hva liker du best med spillet? 

 

 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top