Vinn, vinn, vinn…

Under årets BondeLAN lover crewet utrolig fete premier som kan vinnes. Alt fra spill, konsoller til premier mellom himmel og jord. Selv skal jeg på årets BondeLAN og gleder meg til det. Crewet har sagt at det er fullt hus og det en måned før BondeLAN åpner dørene. Slettes ikke verst det og lover bra for et godt LAN. 

20. til 23. februar går datapartyet av stabelen og etter det jeg har fått hørt så kommer det deltakere fra København i sør til langt mot nord. Dette beviser at BondeLAN klarer å trekke deltakere langt fra Snåsas grenser og det er god reklame for Snåsa.

På BondeLANs nettsider kan du lese mer info.

her er noen av bildene som er lagt opp på BondeLAN nettside over hvilke premier som kan vinnes;

Jeg skal på BondeLAN på kveldene og gleder meg til det. Skal du på BondeLAN?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top