Ett steg nærmere ny jobb!

Livet består av å ta mange steg. Flesteparten av stegene går i rett retning, men man opplever også at noen steg tar deg tilbake og i feil retning. For mitt sitt vedkommende går stegene i rett retning. Som dere vet gjennom tidligere blogger jobber jeg ikke lengre for Gamereactor. Jeg har brukt over 14 år på et medie jeg har blitt glad i, men 14 år er søren meg også lang tid og vi mennesker er “bygd” opp slik at vi fristes av nye spennende utfordringer. 

Etter at jeg var ferdig i Gamereactor var flere store og små selskaper på meg med en gang og lurte litt på hvilke planer jeg hadde. Å være populær på jobbmarkedet er veldig bra og beviser at man gjennom disse årene har gjort noe bra. Derfor er jeg også utrolig glad for at andre har lagt merke til det engasjementet jeg har hatt til den norske spillbransjen og som for meg er mitt hjertebarn. Det beste av alt, det er fortsatt mye å gjøre og mye å ta tak i for å få Norge til å ta viktige steg oppover og bli en nasjon som tjener store penger på spill og spillutvikling. 

I går hadde jeg en viktig samtale med en veldig stor medieaktør som blant annet satser på spill. Hvem denne aktøren er kan jeg ikke si noe om ennå, men for å si det slik, jeg er noen steg nærmere en ny jobb og hvor jeg kan være med på å bygge opp noe som jeg har veldig stor tro på. Å være med helt fra starten er noe jeg alltid har ønsket og spesielt det å kunne påvirke de forskjellige fasene i et stort prosjekt, gjør at jeg oser av engasjement og har lyst til å starte opp med en gang. Som alltid når man starter i ny jobb er rammer viktige å få på plass før man starter slik at man unngår missforståelser, så nå er det å få disse på plass. 

Men for å oppsummere det hele, jeg det går mot ny jobb og det for en veldig stor medieaktør som satser på spill og noe jeg tror kan bli meget spennende å jobbe med. Jeg er i alle fall klar som ett egg og jeg vet jeg er en resurs på mange områder når det kommer til hva jeg kan bidra med. Jeg gleder meg til den dagen jeg kan fortelle dere hvem denne aktøren er og hva jeg skal jobbe med. Den dagen blir en D-dag for mitt sitt vedkommende og det beste av alt, det trenger ikke å ga lange stunden før det skjer. 

…som jeg bruker å si… stay tuned for more!

#spillersunt #youtuber #jobbsøker #nyjobb #utfordring #engasjement #medieaktør #lovegaming #gammernsgamerkanal #gamer #pcgamer #konsollgamer #consolegamer #sponsetav #intel #gigabyte #kingstontechnology #hyperx #benq #coolermaster #qpad #sony #blogger 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top