Gameplay fra Cities Skylines: After Dark. Velkommen til Ramberg!

I løpet av dagen lanseres After Dark, den etterlengtede tilleggspakken til Cities Skylines og gårdagen brukte jeg på å spille masse Cities Skylines bare for å kunne presentere dette for mine mange følgere på Youtube. Først som sist må jeg bare innrømme at jeg er veldig godt fornøyd med tilleggspakken som inneholder utrolig mye bra og som jeg har savnet i spillet. Spesielt dag og natt syklusen var etterlengtet. I tillegg får vi med oss mange nye bygninger, vi kan spesialisere turisme og natteliv for våre innbyggere med puber, discotek, restauranter som holder åpent om natten. Som om ikke det er nok, så får vi oss en skikkelig storflyplass med metrohub, bussstasjon, fengsel for de kriminelle pluss masse annet snacks.

Cities Skylines er et spill som egner seg for alle aldre og er veldig kreativt. Faktisk er det såpass lærerikt at spillet uten problemer kunne ha blitt brukt som læring i skolesammenheng. I spillet må man bygge etter økonomien og man må følge med at trafikken flyter, at innbyggerne får det de trenger av service som politi og branndekning. I tillegg til at man må bygge skoler og har et godt utbygd helsevesen. Hele byen lever og hvor du kan følge innbyggerne dine på sin vei i samfunnet. 

vil jeg presentere klipp fra spillingen min og hvor jeg har valgt å bruke kartet Ramberg som på mange måter er utfordrende, men som er råherlig å bygge på. For med fjorder og høye snødekte fjell får du følelsen av å være nettopp i Ramberg. 

Spill er sunt anbefaler Cities Skylines!

Tilleggspakken After Dark lanseres i dag, den 24. september til PC og her er noen klipp jeg håper du vil like. 

 

OvdT65giO6g

 

KlOvPR1QL08

 

aL2JpsUBvt0

 

5RWYYykw1x8

 

QuQZyT70QaA

#citiesskylinesafterdark #citiesskylines #colossalorder #paradoxinteractive #spillersunt #ramberg #dlc #tilleggspakke #citybuilder #letsplay #gameplay #pcgamer #pcgaming #pcgame #game #pc #gamer #gaming #lovegaming #sponsetav #intel #kingstontechnology #hyperx #gigabytge #benq #collermaster #qpad #sony #healthygaming #lærespill 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top